על פי דיווחים ערביים הופצצו הלילה מחסני אמל"ח וציוד המשוייכים למליציות פרו איראניות באזור אל-בוכמאל שבגבול עיראק-סוריה. לפחות 8 בני אדם נהרגו בהתקפה, שלא היתה הפצצת נדל״ן לצורכי תעמולה בלבד.
המקום היה תחת תצפית ומערב של מל״טים בלתי מאויישים שאספו מידע באשר למתרחש במקום. מטרת ההפצצה היתה ככל הנראה משאית ספציפית שנעה במקום.
זהות התוקפים אינה ידועה לפי שעה. באחד המקורות הועלתה השערה שמדובר בתקיפה ישראלית.
המטרה העליונה של ההפצצות באזור היא למנוע בכל מחיר מן האיראנים להקים בסיסים ומאחזים שיאפשרו תנועה קרקעית שוטפת בין טהרן לביירות.
לא רק לישראל ולארצות הברית אין עניין לאפשר מצב כזה אלא גם לאסד ולממשל הלבנוני אין רצון להעמיק את הנוכחות האיראנית מעבר לקיים היום.
בהמשך נדע מי ביצע את ההפצצה ונדווח.
רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי
מבזקים
- הבחירות באופק ופתאום צצו לנתניהו המוני עוקבים מזויפים ברשת החברתית. מטא חשדה, בדקה והסירה
- סקרי בחירות: נתניהו איבד את אמון הציבור ולכן הבחירות יתקיימו מאוחר ככל האפשר
- הרבע הרביעי שהציל עונה: הפועל תל אביב ברחה מהתהום, ניצחה את ראשון לציון ועלתה לחצי הגמר
- מהמרים מתוחכמים הונו את הטוטו במיליארד שקלים לפחות
- זלנסקי מציע לפוטין: בוא ניפגש ונסיים את המלחמה הזו
- בהוראת טהרן – חיזבאללה מסרבת להפסקת אש שאינה כוללת נסיגת צה״ל מכל שטחי לבנון הכבושים
- מכבי בחצי גמר הפלייאוף והפועל תהיה שם עם ירושלים וחולוניה אם תנצח את ראשל״צ



