בעקבות דליפות גז חוזרות ונשנות באחת השכונות בעיר צפת, שחשפו חיבורים פיראטיים במרבית הבניינים בשכונה, אשר היו עלולים לגרום לאסונות עם מספר רב של נפגעים
-*
אתמול אחר הצהריים, בפעילות משולבת של משטרת ישראל עם נציגי משרד האנרגיה וגורמי רווחה של עיריית צפת נתפסו ופונו 47 מיכלי גז שהותקנו בצורה לא חוקית או ללא בדיקת תקן, *אחד מבלוני הגז נתפס בתוך דירת מגורים והיווה סכנה ממשית לכל בני המשפחה ולדיירי הבניין.
*
בנוסף 15 מתקני גז פיראטיים נאטמו ולחלק מהדירות בוצעו התקנות חדשות של מתקני הגז בהתאם לתקן והחוק.
*
משטרת ישראל בשיתוף משרדי הממשלה השונים תמשיך לפעול על מנת להבטיח את בטחון הציבור ושלומו.*
מצ"ב תמונות לשימושכם
מבזקים
- טראמפ לנתניהו: העניין הזה עם לבנון חייב להיפטר ומייד. שמעת אותי?
- החות׳ים וחיזבאללה ימררו את חיינו כל עוד ישראל לא תבין את מגבלות הכוח
- ניצחון קל למכבי על חולוניה בפתיחת סדרת חצי הגמר ביניהן
- שנאה יוקדת לנשיא: טראמפ מצטער על הרגע שבא לראות את הניקס במדיסון סקוור גארדן
- סגן הנשיא וואנס רומז: נתניהו נמאס עלינו הוא לא יכתיב לאמריקה מה לעשות
- התגעגעתם לאיומי ישראל כץ? הנה זה מגיע
- הודעת סוכנות הידיעות הרשמית של איראן:



