מפקד מחוז תל אביב של משטרת ישראל ניצב דוד ביתן, הורה על צו-סגירה מנהלי למסעדה שהעסיקה והלינה שוהים בלתי חוקיים.
*
״משטרת ישראל פועלת לסגירת מקומות המשמשים להעסקה והלנה של שוהים בלתי חוקיים ללא אישורי כניסה או עבודה בשטח ישראל בניגוד לחוק הכניסה לישראל.
*
בפעילות שוטרי משטרת ישראל בתל אביב נאספו ראיות לכאורה כי מסעדה בעיר העסיקה והלינה במסעדה שני שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים ללא אישורי כניסה ו/או עבודה בישראל.
מפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן הורה בצו על סגירת המקום למשך 21 ימים החל מאתמול (ד') 29.1.20 ובהחלטתו כתב :
*"מהאמור לעיל ולאור הראיות שנאספו בתיק החקירה, נמצא כי המעסיק העסיק את השבח"ים מבלי לבדוק את אישורי הכניסה שלהם וכי לא קיים רישום ופיקוח על העובדים.
*
*לנוכח הנסיבות ומכלול הראיות שהוצגו בפניי, אני מורה על סגירת העסק למשך 21 ימים.
.עניין מרכזי
מבזקים
- התגעגעתם לאיומי ישראל כץ? הנה זה מגיע
- הודעת סוכנות הידיעות הרשמית של איראן:
- נתניהו לא יאפשר בשום אופן הפסקת אש אמיתית – ואלה הסיבות שזה לא יקרה
- טראמפ כפה על נתניהו עצירת ההפצצות בטהרן ואיראן הכריזה על הפסקת השיגורים – אי בהירות בקשר ללבנון
- הודעת דובר צה"ל בנוגע להפצצות באיראן
- איראן מכריזה: "ההשתוללות של נתניהו" היא באחריות טראמפ – ולכן גם ארה"ב תחטוף ובעוצה
- בנק ישראל רכש כמיליארד דולר כדי להחליש את השקל



