מפקד מחוז תל אביב של משטרת ישראל ניצב דוד ביתן, הורה על צו-סגירה מנהלי למסעדה שהעסיקה והלינה שוהים בלתי חוקיים.
*
״משטרת ישראל פועלת לסגירת מקומות המשמשים להעסקה והלנה של שוהים בלתי חוקיים ללא אישורי כניסה או עבודה בשטח ישראל בניגוד לחוק הכניסה לישראל.
*
בפעילות שוטרי משטרת ישראל בתל אביב נאספו ראיות לכאורה כי מסעדה בעיר העסיקה והלינה במסעדה שני שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים ללא אישורי כניסה ו/או עבודה בישראל.
מפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן הורה בצו על סגירת המקום למשך 21 ימים החל מאתמול (ד') 29.1.20 ובהחלטתו כתב :
*"מהאמור לעיל ולאור הראיות שנאספו בתיק החקירה, נמצא כי המעסיק העסיק את השבח"ים מבלי לבדוק את אישורי הכניסה שלהם וכי לא קיים רישום ופיקוח על העובדים.
*
*לנוכח הנסיבות ומכלול הראיות שהוצגו בפניי, אני מורה על סגירת העסק למשך 21 ימים.
.עניין מרכזי
מבזקים
- כמה עולה באמת זה עולה לך ״להריח את הניילונים״ של אוטו חדש?
- ההסכם בשלבי קריסה: איראן וארה”ב שוב מחליפות אש, הורמוז בסכנה ואי הוודאות גוברת
- נחשף סוד החיים הטובים – 12 חוקי הקארמה המעצבים את ההתנהלות האנושית
- המונדיאל עובר לשלב הנוקאאוט – מי יחטוף ומי יזכה בתהילה?
- באיחור משווע מתחיל נתניהו להבין את מגבלות הכוח ומשקף זאת בנאום ההצדקה לחתימתו על ההסכם בלבנון
- טראמפ חוזר להפציץ באיראן: “אם תמשיכו – איראן תחדל להתקיים” | המלחמה שהתיימרה להסתיים מתלקחת מחדש
- הסתיימה עונת הריאליטי של ״האח הגדול״



