אז מה עושים עכשיו?
בימים אלה הכי חשובה ההגיינה.
לסלק מסביבת החיים כל מה שלא צריך.
בבית הקפה, שותים מכוסות חד פעמיות.
להעיף גם מהמכונית דברים מיותרים.
זה לא הזמן להתקהלויות מיותרות.
לא חייבים ללכת לחתונות, למשחקי ספורט או לקונצרטים בפארק.
חשוב לא להכנס לפאניקה אבל זהירות מתחייבת.
לא חייבים ללכת למסעדות ובעיקר לא כדאי להזמין אוכל מוכן הביתה.
לשוטף ידיים, להחזיק בקבוקון עם ג׳ל הגייני.
להיות זהירים אבל לא להיגרר לאובססיה.
למד״א יש המלצות נוספות ודומות.
רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי
מבזקים
- אירופה העלתה ריבית: המלחמה במזרח התיכון מתחילה לפגוע ישירות בכיסם של תושבי היבשת. ההשלכות יהיו גלובליות
- טראמפ מאיים להכות הלילה שוב באיראן ולהשתלט על אי מרכזי בתעשיית הנפט
- תגובת איראן להפצצות של טראמפ – סגירה הרמטית של הורמוז ופגיעה נוספת בכלכלת המערב
- אחרי מופע הבוז במדיסון סקוור גארדן: טראמפ ביטל הגעה למשחק נבחרת ארה״ב במונדיאל והוויכוח באמריקה רק מתלהט.
- המונדיאל הכי גרוע בהיסטוריה יוצא הערב לדרך
- מכבי דוהרת לגמר אבל הדאגה הגדולה היא פציעת בלאט
- נפילת הבורסות וההתעקשות האיראנית במו״מ הביאה את טראמפ לצאת למתקפה מחודשת



