אז מה עושים עכשיו?
בימים אלה הכי חשובה ההגיינה.
לסלק מסביבת החיים כל מה שלא צריך.
בבית הקפה, שותים מכוסות חד פעמיות.
להעיף גם מהמכונית דברים מיותרים.
זה לא הזמן להתקהלויות מיותרות.
לא חייבים ללכת לחתונות, למשחקי ספורט או לקונצרטים בפארק.
חשוב לא להכנס לפאניקה אבל זהירות מתחייבת.
לא חייבים ללכת למסעדות ובעיקר לא כדאי להזמין אוכל מוכן הביתה.
לשוטף ידיים, להחזיק בקבוקון עם ג׳ל הגייני.
להיות זהירים אבל לא להיגרר לאובססיה.
למד״א יש המלצות נוספות ודומות.
רמי יצהר Rami Yitzhar
עניין מרכזי
מבזקים
- נתניהו אולץ לחתום על הסכם כניעה ונסיגה הדרגתית מלבנון
- הטעויות הטראגיות שביצע נתניהו מה-7 באוקטובר ועד המתקפה הכושלת באיראן מסכנת את המשך הברית הצבאית עם ארה״ב
- טראמפ מעדיף את ארדואן על נתניהו – מטוסי קרב מתקדמים יימכרו לטורקיה
- מי עלה ומי עוד לא מי הפתיע ומי אכזב
- 2 חיילים ו-2 חיילים נפצעו בדרום לבנון
- רעידת האדמה האדירה בוונצואלה: עשרות הרוגים, מאות פצועים – והחשש הוא מאסון גדול בהרבה
- טראמפ מקדם בתחכום ראוי להערכה סדר מהפכני בלבנון, הסכם גרעין מחודש עם איראן – והמזרח התיכון יראה אחרת



