מבזקים

מה נעשה עם הליגה האנגלית?

הנהלת הפרמיירליג צפויה להתכנס היום כדי לדון מה לעשות בגורלה של העונה הנוכחית נוכח משבר ווירוס קורונה. החלטה קודמת דיברה על חידוש המשחקים ב-4 באפריל אולם כבר עתה ברור כי מדובר בתאריך לא ריאלי נוכח החרפת צעדי המנע מצד הממשלה הבריטית כדי להילחם בנגיף. עם זאת, היום לא צפויה הכרעה סופית, כך לפי הערכות בלונדון, אלא ישיבה בה יציגו מומחים מודלים למיגור הנגיף.

.

בקרב קבוצות הפרמיירליג קיימת מחלוקת מה לעשות עם העונה הזו. בשבוע שעבר קארן בריידי סגנית יו"ר ווסטהם אמרה כי צריך לבטל את העונה. גרג קלארק יו"ר ההתאחדות האנגלית אף הוא הביע ספקות באשר להשלמת העונה. לעומת זאת, יו"ר ברייטון פול ברבר הצהיר כי יהיה זה לא הוגן למנוע מליברפול להיות מוכתרת כאלופה והציע להגדיל את הליגה בעונה הבאה ל-22 קבוצות.

.

כמו תמיד ההחלטה על גורלה של העונה תלוי בכסף. במנהלת הפרמיירליג קיים חשש מתביעה משפטית מצד בעלי הזיכיונות לשידור המשחקים אם תכנית המשחקים לא תושלם. לפי הערכות מדובר על תביעה בשווי של 750 מיליון פאונד. כמו כן, מועדוני צמרת הצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה) כבר איימו כי יגישו תביעה נגד הפרמיירליג במקרה שתישלל זכותם להעפיל אליה.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן