מבזקים

גנץ יישאר בבית החולים עד לשבוע הבא

בני גנץ עבר בהצלחה את הניתוח בגבו והודיע על שובו לתיפקוד. הבעיה היא שהוא יישאר מאושפז בבית החולים עד לשבוע הבא. משרד הביטחון מכשיר את חדריו בסידורים הנחוצים לניהול ענייניו כשר וכפוליטיקאי.

.

אבל ככה זה עם הפוליטיקאים. אל תאמין לשום מילה שלהם מבלי לבחון אותה טוב טוב ואז שוב. בני גנץ עובר הבוקר ניתוח בגבו השבור. אולי סוף סוף גם יהיה לו עמוד שידרה פוליטי ומילה תהיה מילה. במקום לומר את האמת מנסחים הודעה חמקמקה ומתפתלת על ״פרוצדורה רפואית״. כבר מזמן כתבנו על ההשמנה הלא אסטתית שלו שנראית כמו נטילת סטריאודים להפחתת כאבים כרוניים. דרשנו לקבל דיווח רפואי על מי שכמעט היה דייר בבלפור והתברר כעלה נידף ללא עמוד שידרה ובעיקר בלי מילה.

 

בני גנץ הוא בינתיים כישלון מהדהד. הוא וגבי אשכנזי. לא ממנו תצמח הישועה. אגב, בריאות.

 

קודם דיווחנו:

שר הביטחון בני גנץ המשמש גם ראש ממשלה רזרבי,

יגיע הערב לבית החולים שיבא בתל השומר על מנת לעבור מה שמכונה במשרד הביטחון ״פרוצדורה רפואית אורטופדית״ בגבו. נתניהו התקשר לרזרבי שלו ואיחל לו הצלחה בניתוח.

.

נמסר כי מדובר בפציעה אותה גורר שר הביטחון שנים רבות עוד משנות שירותו הצבאי כמפקד בצנחנים ובחודשים האחרונים חלה החמרה במצב.

*

הבוקר ביקר השר במפקדת פיקוד העורף יחד עם מ' פקע"ר אלוף אורי גורדין, ראש מפקדת הקורונה תא"ל ניסן דוידי ושוחח עם אנשי מילואים אשר הציגו בפניו את תכנית הפעלת מפקדת הקורונה עליה הכריז השר בשבוע שעבר. לאחר מכן קיים השר שורת התייעצויות בטחוניות בלשכתו. בהמשך היום יגיעו השר והרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי לביקור באחד מבסיסי חיל הים.

*

במשרד הביטחון נערכים למתן עדכונים שוטפים לשר ולצוותו כבשגרה. לא נמסר אם גנץ יישאר בבית החולים ולכמה זמן.

.

 

עקב ההודעה על הניתוח של גנץ, ההפגנה מול ביתו שנועדה להערב מבוטלת.

 

ובינתיים, ראשי מחאת הדגלים השחורים הביעו אכזבה מרה מן ההחלטה של כחול לבן לא לתמוך בהצעת החוק שתאסור על נאשם בפלילים להיבחר לראשות ממשלה. בהודעת המפגינים נאמר כי ״ההחלטה של כחול לבן להיעדר מההצבעה מחר היא המשך ישיר להמלצה שלהם על בנימין נתניהו לתפקיד ראש ממשלת ישראל. זהי אינה רק הפרת בחירות, אלא הפרת אמונים לדמוקרטיה הישראלית.

.

בזמן שמחוץ לבית ראש הממשלה תלויים שלטי הסתה גנץ נותן לנאשם נתניהו עוד חבל הצלה ממשפטו. מאחלים לו החלמה מהירה ולאחר מכן שיחזור לעבוד למען האזרחים ולא למען הנאשם".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן