מבזקים

מואשם בהנחת מטען במכונית על רקע התנגדות ליחסים

צעיר בן 19 מואשם שהניח מטען חבלה מאולתר על רכבו של דודה של חברתו מאחר והתנגד לקשר הרומנטי בינהם ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

.

החקירה החלה לפני כשבועיים (31/7 ) לפנות בוקר עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה מגבר, שטען שעל מכסה המנוע של רכבו בכפר נחף יש פצצה, גלון של דלק עם אנטנה.

.

עם קבלת ההודעה שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום והבחינו במטען המאולתר על הרכב, השוטרים הרחיקו את הסקרנים, חבלן הגיע לזירה וניטרל את המטען, חוקרים אספו ממצאים במקום, גבו עדויות וחקירה נפתחה.

תוך שעות ספורות, נעצר החבר של אחיינתו של הקורבן (19, נחף) והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

.

החקירה העלתה, כי הקורבן התנגד לקשר הרומנטי בין אחיינתו לנאשם ובאותו הערב קודם להנחת המטען התפתח ויכוח בין האחיינית לדוד ומששמע זאת הנאשם החליט "להראות לו מה זה".

.

ביום האירוע הכין הנאשם את מטען החבלה המאולתר וניגש לרכבו של הקורבן והניח אותו על מכסה המנוע. שכנים שהבחינו במטען העירו את הקורבן, אשר התקשר למשטרה.

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה, על ידי בית משפט עד להגשת כתב האישום כנגדו.

.

בתום חקירה מקצועית של שוטרי משטרת ישראל , אשר עשתה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ואיתרה DNA של הנאשם על המטען, הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד הנאשם בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של ייצור נשק, נשיאת נשק, ניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ ואיומים.

.

צילום: דוברות המשטרה?

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן