מבזקים

מנעולן מקצוען: 6 טיפים לבחירת מנעולן

צריכים להזמין מנעולן? לפני שאתם ממהרים להזמין את בעל המקצוע הראשון שעולה לכם לראש, קבלו 6 טיפים שסייעו לכם לבחור את המנעולן שלכם.

 

דרשו מנעולן בעל אישורים והסמכות

 

מעבר לאישור הלימודים שהמנעולן צריך להחזיק, עליו להחזיק גם אישור משטרתי המאפשר לו לפרוץ בצורה מבוקרת דלתות כניסה לבתים. מכיוון שבבית יש בדרך כלל תכולה יקרת ערך, כמו כסף ותכשיטים, המנעולן חייב להיות מוכר על ידי המשטרה.

אז במידה ואתם מזמינים מנעולן לפריצה, דרשו ממנו להראות לכם את האישור הזה לפני שהוא ממהר לפרוץ את הדלת.

 

דרשו מוצר סגור

 

מזמינים מנעולן להחלפת צילינדר או מנעול? על מנת שלא יעלה אצלכם שום חשש אם מדובר במוצר חדש או משומש, דרשו מהמנעולן לספק לכם צילינדר או מנעול באריזה המקורית שלהם.

אחרי הכל, מדובר ברכיב שתפקידו לשמור על הבטיחות שלכם ואתם בטח לא רוצים שהוא יסתובב בידיים זרות לפני שהוא מגיע אליכם.

 

הזדהו בפני המנעולן

 

זה לא משנה אם אתם מזמינים מנעולן בתל אביב או כל עיר אחרת, במידה ואתם מזמינים אותו לצורך פריצת דלת הכניסה של הבית שלכם, סביר מאד להניח שהוא יבקש מכם להזדהות בפניו, על מנת לוודא שאתם אכן בעלי הבית.

על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות לפני הפריצה, ספקו לו את כל הפרטים שאתם יכולים, כמו תעודת זהות, חוזה שכירות או רכישה ולמעשה כל מסמך שיסייע לו לזהות אתכם לפני העבודה.

 

רכזו מספר עבודות

 

הזמנתם את המנעולן להחלפת צילינדר לדוגמה? אולי זה הזמן לרכז עבודות נוספות שהזנחתם לאחרונה ולדרוש ממנו לתקן גם אותן, זה יחסוך לכם את הכסף של הביקורים הבאים. אז אם יש לכם בעיה בחלון הממ"ד או שאתם סתם צריכים לשכפל כמה מפתחות, זה הזמן.

 

הזמינו מנעולן מנוסה

 

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מנעולן הוא הניסיון שלו בתחום בכלל, ובעבודה שאתם צריכים לבצע בפרט. בררו איתו כמה זמן הוא עוסק בתחום, כמה פעמים יצא לו לבצע עבודה כמו שלכם והאם הוא מכיר את סוגי המוצרים המתקדמים ביותר בשוק.

ככל שהמנעולן שתזמינו יהיה מנוסה יותר, כך תוכלו להיות רגועים ולהזמין אותו בראש שקט אליכם הביתה.

 

עשו סקר שוק

 

לפני שאתם מזמינים את המנעולן, עשו סקר שוק וודאו כמה העבודה שאתם צריכים לבצע עולה בדרך כלל. היזהרו מהצעות מחיר זולות מידי, הן עלולות לעלות לכם ביוקר. קחו מספר הצעות מחיר ותקראו כמה היותר מידע על העבודה.

ידע זה כוח, ככל שתפגינו אותו מול המנעולן שתזמינו, כך הוא יבין שיש לו עסק עם אנשים שמבינים בתחום ושאיתם הוא צריך להיות סופר מקצוען.

חברת מנעולנים רמינה ומקצועית, כמו לוקסט 247 למשל, תספק לכם הצעת מחיר מסודרת וגם חשבונית שתשמש עבורכם כאחריות לעבודה.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן