מבזקים

גילי ורמוט פורש מכדורגל

גילי ורמוט פורש. בחור נחמד, שחקן טוב, קריירה עשירה.

.

גילי ורמוט:⚽ היום אני פורש ממשחק פעיל. מסע של 26 שנים מגיע אל סופו. מסע שבו הגשמתי חלומות שכילד אפילו לא העזתי לחלום עליהם. חוויות שאספתי לאורך השנים וזכרונות שילוו אותי עד יומי האחרון. רגעי תהילה, שיאים וריגושים שנחרטו לי בנשמה וילכו איתי לכל מקום, ועל כך אני אסיר תודה. הזכות להפוך את האהבה הכי גדולה שלך למקצוע לא מובנת מאליה וגם על כך אני מודה.

.

שחקנים שפורשים נוהגים להגיד ״נהניתי מכל רגע״, אין ספק שרוב הזמן נהניתי מאוד אך לא כל הזמן, ישנם גם רגעי משבר של אכזבות מקצועיות ופציעות. אני רוצה להודות להורים שלי שליוו אותי מגיל 9 לכל מגרש בארץ ובחו״ל ורדפו אחרי החלום הזה יחד איתי, בלעדיהם זה לא היה קורה. לאישתי המדהימה הוונדרוומן שלי שהכילה,תמכה, ליוותה וסבלה מצבי רוח כל שני וחמישי, שלא נדבר על להישאר לבד עם הילדים בשבתות וחגים .

(ואיזה תירוץ יהיה לי לשנ״צ עכשיו 😜). לגרום להם לגאווה היה בשבילי הכל.

.

ותודה לכל האנשים שליוו, תמכו, פירגנו ורצו בהצלחתי. כמה סימלי שהמשחק האחרון שלי היה עם הפועל חיפה נגד הפועל ת״א בבלומפילד המחודש, ואולי בעצם זה לא כזה מיקרי… אני מסיים לשחק כדורגל אך מי שמכיר אותי יודע שהכדורגל תמיד היה וימשיך להיות חלק בלתי נפרד ממני ולעולם לא ניפרד. תודה לך כדורגל, מה הייתי בלעדייך!

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן