מבזקים

בלעדי ל״עניין מרכזי״: נתניהו מתקרב בחשאי להרכבת ממשלה מפתיעה

בעוד שגוש האנטי ביבי מתקשה לנצל את יתרונו המספרי כדי להחליפו – נתניהו פועל מאחורי הקלעים בכישרון בלתי רגיל ועל פי ידיעות המגיעות ל״עניין מרכזי״, קרוב המצב לפיו הוא יקים ממשלה חדשה.

 

ל״עניין מרכזי״ נודע כי נתניהו השיג שני עריקים מהגוש המתנגד. שני העריקים ייצאו לאור רק ברגע האחרון ובתנאי שנתניהו יצליח לפתות את נפתלי בנט. הטקטיקה הננקטת בימים האחרונים היא במיטוט שליטתו של בנט ברשימתו. ככל הידוע לפחות חבר כנסת חדש מימינה התפתה והביע באוזני נתניהו הבטחה לבגוד אם בנט יפנה למחנה הנגדי. במצב זה בנט יכול לשכוח מלשכת ראש הממשלה. גם מספר שתיים ברשימתו, שקד קרובה להסכמה עם נתניהו כשתפקיד שרת המשפטים יובטח לה.

 

הזירה המרכזית הנוספת של נתניהו היא זו הערבית. ביבי פועל במקביל גם מול מנסור עבאס וגם מול הרשימה המשותפת. מול עודה ואנשיו המטרה היא לנטרל אפשרות שיתמכו בגוש הנגדי ומול עבאס ניתנו הבטחות מרחיקות לכת לרבות הקפאת חוק הלאום.

 

הראשון שזיהה את הבלגן והסכנה האמיתית שנוצרו במחנה האנטי ביבי היה בני גנץ. גנץ פנה ללפיד, לסער ולבנט והציע להם פגישה מרובעת במטרה לקדם רעיון של מנהיגות משותפת נוסח הקוקפיט שהונהג בכחול לבן עם לפיד, אשכנזי ויעלון.

 

לפי שעה, הליכוד שותק במצוות נתניהו. אנשיו עושים עבודת שטח מדהימה ואך תתפלאו אם לקראת ההתיעצויות שיקיים בשבוע הבא אצל הנשיא ריבלין – ביבי ייצא בהודעת הניצחון.

 

רמי יצהר Rami Yitzhar

עניין מרכזי MerkaziTV

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

https://www.youtube.com/channel/UC6U28cOAxZQSBHb2uMIgbeA

 

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן