מבזקים

למה חשוב לקבוע טיפול שיננית

בריאות השיניים שלנו חשובה מאוד, את זה כולם יודעים; מלבד הקפדה על צחצוח בוקר וערב ושימוש בחוט דנטלי, יש להקפיד על קביעת טיפול שיננית באופן קבוע, כשחוק האצבע הוא אחת לחצי שנה. השיננית מעניקה טיפול שמונע התפתחות של מחלות שונות בפה ומסייעת לשמור על בריאות השיניים, החניכיים ועוד. הבעיה שהיא, שרובם הכמעט מוחלט של האנשים מזניחים את הביקור אצל השיננית, דבר שעלול לגרור בעיות חמורות יותר בעתיד.

 

כמה דברים שחשוב לדעת על טיפול שיננית

 

כאמור, בעוד שמרבית האנשים מקפידים על ביקור אצל רופא השיניים על מנת לטפל בסתימות, כאבים ועוד, נראה שקביעת טיפול שיננית הוא דבר משהו שרבים מעדיפים לדחות בטענה שזה הרבה פחות חשוב. ובכן, ההפך הוא הנכון! לצד בריאות השן יש לשמור גם על בריאות החניכיים ושאר החלקים בפה, כשהדרך לעשות זאת היא לשלב בין טיפול נכון בבית (צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטלי, מי פה ועוד) וביקורים אצל השיננית, בזמן כמובן.

 

השיננית מצליחה להוריד את הפלאק והמשקעים השונים שמצטברים בין השיניים, ושמשחת השיניים הרגילה לא מצליחה להגיע אליהם. מדובר בניקוי עמוק יותר שמנקה אבנית וחיידקים ומשאיר את השיניים שלנו לבנות ומושלמות! מה אם לא מקפידים על ביקור אצל השיננית? מתפתחות בעיות כגון ריח פה לא נעים, דימומים מהחניכיים, נפיחות ועוד שלל תופעות לא נעימות.

 

  • אז מתי הולכים לשיננית? – התשובה תהיה כנראה שכל אדם בעל שיניים (גם בגילאים מוקדמים יותר) מומלץ לו לבקר אצל השיננית לפחות אחת לשנה, ואחת לחצי שנה למבוגרים יותר. כל אדם בעל שיניים, גם אם הוא מקפיד על צחצוחן וטיפוחן, חייבת להכניס את השיננית כחלק מהשגרה שלו לשמירה וחיזוק השיניים.
  • למה טיפול שיננית הוא כה חשוב? – כאמור, השיננית תעניק ניקוי עמוק יותר לשיניים כך שאתם מעלים את הסיכוי שלכם למנוע עששת הפורצת בעקבות הצטברות אבנית בין השיניים. העששת נוצרת גם עקב החומציות בפה, והיא עלולה לגרום לחורים ואף במקרים גרועים יותר להוביל לכך שהדרך היחידה לטיפול, תהיה עקירת השן. כדי למנוע את הבעיות הללו, יש להקפיד על שגרת ביקורים בזמן.

 

שיניים בריאות לאיכות חיים טובה יותר

 

אז אם גם אתם מחפשים רופא שיניים באשדוד או בכל רחבי הארץ, כדאי לזכור להקדיש זמן גם לקביעת טיפול שיננית אחת לתקופה, ולהעניק תשומת לב מקצועית לשיניים שלכם גם אם אינכם מרגישים כאב או אי נוחות. כפי שודאי הבנתם כעת, הטיפולים אצל השיננית יסייעו לכם למנוע בעיות חמורות בעתיד שיצריכו מכם ביקורים תכופים אצל הרופא. יש לכם הזדמנות לתת את הטוב ביותר לשיניים שלכם ולעצמכם, כי עם שיניים בריאות – איכות החיים טובה יותר.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן