מבזקים

ארנון גלעדי הוא הבכיר בעיריית ת״א החשוד בעבירות מין הומוסקסואליות

ארנון גלעדי הוא הבכיר בעירייה החשוד בעבירות מין, בהן מעשה סדום בכוח בקטין ומעשה מגונה. שוחרר היום למעצר בית בתום שני ימי מעצר.

בשמו של המתלונן נגד הבכיר בעירייה נמסר כי "מדובר בעבירות מין חמורות שנעשו כשהמתלונן היה רק בן 15, וגם במפגשים לפני שלוש שנים ולפני חודש, אז הנפגע תיעד את המעשים. בוודאי שזה לא היה בהסכמה ולא קמצוץ שלה. זו תקופה מאוד מטלטלת עבורו".

עורכי הדין שרון נהרי ואבי חימי שמייצגים את ארנון גלעדי מסרו בתגובה: "מדובר במעצר שווא, מלכתחילה תיאמנו הגעה למשטרה שבוע שעבר, כך שלא היה צורך לעצור אותו. אנחנו מברכים על השחרור".

בעימות המשטרתי בין גלעדי למתלונן, גלעדי מכחיש שהכיר את המתלונן כשהיה קטין ומכחיש קיום יחסי מין עם קטינים. המתלונן הטיח בו את העבירות שביצע בו ובין היתר אמר: "אתה הכרת אותי, היו בנינו לפחות עשרה מפגשים. סיפרתי לך את הגיל שלי וידעת את הרקע האישי שלי".

הבכיר הכחיש מצידו ואמר: "לא זוכר ולא מכיר אותך מאותו הזמן. לא קבעתי איתך פגישות. הייתי מגיע בחושך מעת לעת ולא קיימתי כלל יחסי מין עם קטינים". התיק מלווה על ידי הפרקליטות ובמשטרה מגדירים אותו "תיק חזק". עדיין לא ברור אם יבקשו מחר שוב את הארכת מעצרו.

לפני כשבועיים הגיש הצעיר תלונה נגד גלעדי וטען שפגע בו מינית בזמן שהיה בן 15, ושילם לו בעבור שירותי עבור מין שסיפק לו. בעקבות הטענות גלעדי הגיש תלונה נגד הצעיר בגין סחיטה ופגיעה בפרטיות.

בתחילת החודש שעבר התפטר חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו, איתי פנקס-ארד ממרצ מתפקידו בעירייה ומהמפלגה, לאחר שפורסמו עדויות כי קיים לכאורה מפגשים מיניים שלא בהסכמה מלאה עם שני קטינים לפני יותר מעשור. נגד פנקס-ארד הוגשה גם תלונה למשטרה.

על פי העדויות, פנקס-ארד הכיר את הצעירים כשהיו בני 17 והגיעו לפעולות והרצאות בתנועת הנוער הגאה "איגי". באותה תקופה, היה חבר המועצה בשנות ה-30 לחייו. בין השאר טענו השניים כי קיים עמם אקטים מיניים מבלי לשאול להסכמתם, ולא השתמש באמצעי מניעה.

לפצח את תחקיר אוחובסקי | האזינו לפרק בהסכת "עוד יום".

התלונות נגד פנקס-ארד הגיעו לאחר התחקיר שפורסם בכאן חדשות נגד גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, שבמרכזו עדויות על כך שפעל באלימות וכפה עצמו על גברים מהקהילה הגאה. בעקבות התחקיר הוגשה תלונה למשטרה נגד אוחובסקי וזו הודיעה על פתיחת חקירה פלילית בחשד לעבירות מין.

״עניין מרכזי״

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן