מבזקים

הזמנת קייטרינג לשבעה

כמה שזה עצוב להודות – לאבד אדם קרוב זה דבר נורא אך זה חלק מהחיים. כמנהג היהודים, יושבים "שבעה" על מנת לכבד את זכרו של הנפטר ולהתפלל עליו, כאשר נהוג כי מנחמים רבים באים והולכים בשבוע הזה אל הבית שבו מתאבלים הקרובים שלו. הזמנת קייטרינג לשבעה מאפשר למשפחה האבלה שלא לדאוג לכל הקשור באירוח, כיוון שהזמן הזה הינו כואב וכמעט בלתי אפשרי לתפקד בתקופה כה קשה. עם זאת, בחירת קייטרינג עבור שבעה, במקום הטרחה שבהגשת כיבוד לאורחים המגיעים כדי לנחם, מקלה על ההתארגנות ועל חיי היום-יום במהלך ה"שבעה".

 

לכבד את כל מי שמגיע לנחם ולהסיר דאגות מלבכם

 

אפילו אם אתם עסוקים, עצובים ואבלים, התחושה כי עליכם לכבד את המגיעים לנחם היא טבעית לגמרי ואתם לחלוטין צודקים שכדאי שיהיה משהו טעים להגיש. גם אתם עצמכם, תהיו עייפים מאוד אחרי ההלוויה ובמיוחד אם כמות האנשים שיבקרו אתכם תהיה רבה. הזמנת קייטרינג לשבעה יכולה להקל עליכם מאוד בשני מובנים: הן בזכות זה שלא תצטרכו להתאמץ ויהיה לכם אוכל מכובד וטעים עבור המנחמים – והן לעצמכם, כדי שתוכלו לאכול כמו שצריך בעת הקשה הזו ולהתחזק מעט. חיזוק של הגוף ישפיע גם על הנפש לטובה, מה שחשוב מאוד בתקופה שכזו. אם אתם מתקשים לבחור מתוך התפריט של חברת הקייטרינג עבור השבעה, תוכלו לבקש מחברים או בני משפחה שיבחרו עבורכם ויקלו עליכם גם בזה.

 

איזה תפריט להזמין מחברה של קייטרינג לשבעה?

 

נסו לבחור מנות לא מסובכות מדי, כאלה שניתן לאכול בקלות והן אינם דורשות כלים מיוחדים. זכרו כי על אף שיגיעו, ככל הנראה, אנשים רבים במהלך ה"שבעה", כל אחד מהם לא יישאר זמן רב ולכן הכיבוד מחברת קייטרינג לשבעה צריך להיות מכובד אך פשוט. סלטים קלילים, מאכלים שניתן לאכול באמצעות הידיים – כמו חומוס שמנגבים בפיתה למשל, יכולים להתאים מאוד. אל תכבידו על עצמכם: איש לא מצפה לבוא לאכול אצלכם בבית, לכן בהזמנה של קייטרינג עבור השבעה אתם כבר מעניקים תחושה נעימה ומקלים על ההרגשה הקשה בתקופה זו.

 

כדאי לדאוג למקום נוח עבור המתפללים

 

אם מתאפשר לכם, נסו לארגן מקום נוח הן למתפללים במהלך ימי ה"שבעה" והן למנחמים שיפקדו את המקום. כאשר תזמינו קייטרינג לשבעה האנשים יעדיפו לאכול בישיבה, בנוסף לעובדה שממילא יעדיפו לשבת כדי להצליח לשוחח עם המשפחה האבלה. נסו לבקש סיוע מקרוביכם בנושא זה, אך בהיעדר כמות כסאות מספקת – ניתן לשכור גם ריהוט במקרה הצורך. קייטרינג עבור שבעה כמו גם ריהוט ואביזרים שניתן לשכור ולהחזיר, מקלים מאוד על האבלים כיוון שהציוד איננו רכושם הפרטי ולכן כאשר ה"שבעה" מסתיימת, כל העומס הזה פשוט מוחזר לחברה ממנה הוא הושכר. הרעיון הוא להקל על עצמכם כמה שיותר, על מנת שתוכלו לסיים את ה"שבעה" עם כוחות לעבור את התקופה הלא פשוטה המצפה לכם.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן