מבזקים

6 סיבות למה אתם חייבים להתקין מאוורר תקרה לחדר שינה

אם יש משהו שרק הולך ונעשה גרוע יותר עם השנים, הוא הקיץ הישראלי. נראה שבכל שנה המעלות מטפסות, יחד עם חשבונות החשמל שלנו. אחת הדרכים להתקרר ולשמור על הכיס מלא, היא להתקין מאוורר תקרה לחדר שינה בסלון, ובכל חדר אחר בבית. במאמר שלפניכם, נפרט את כל היתרונות של מאווררי התקרה עבורכם.

 

על היתרונות של מאוורר תקרה לחדר שינה

 

  • הפחתת עלויות צריכת החשמל – מאוורר תקרה לחדר שינה הוא הפתרון המושלם לצינון החדר, תוך שמירה על הכיס. המאוורר חוסך אנרגיה בצורה משמעותית, שכן הוא צורך רק כמה אגורות לשעת הפעלה. כלומר, בחישוב חודשי, מדובר בהבדל עצום בינו ובין מזגן או מאוורר רגיל.
  • צינון משמעותי – מאוורר התקרה בהחלט משיג את המטרה, כשהוא מצליח להוריד את הטמפרטורה בחדר בשלוש עד ארבע מעלות! יחד עם העובדה שהוא חסכני הרבה יותר, הרי שמדובר בפתרון פלא.
  • שיתוף פעולה עם המזגן – כמה פעמים קרה לכם שהלכתם לישון בלילה קיצי חם מידי, השארתם את המזגן דולק ולמחרת קמתם חולים? דרך נהדרת למקסם את פעולת המזגן היא להפעיל אותו על טיימר יחד עם המאוורר שפועל במקביל, וכך גם לאחר שהמזגן ייכבה המאוורר ידאג לסירקולציה של אוויר קריר ונעים. ואתם? תוכלו לישון מעולה ולקום כרגיל למחרת בבוקר.
  • פתרון גם לחורף – איך בעצם עובד מאוורר תקרה לחדר שינה בחורף? זה פשוט, האוויר הקר מצטבר למטה, והאוויר החם יצטבר למעלה. כך, במאווררים מתקדמים קיים מפסק שמטרתו להפוך את כיוון המאוורר, כך שהאוויר החם יירד למטה ואתם תהנו מחדר חמים ונעים בימי החורף הקרים.
  • עיצוב יוצא מהכלל – עם הזמן, הופיעו סוגים שונים של מאווררי תקרה בעיצובים מרהיבים! כיום ניתן למצוא מאווררים שכאלו במנעד רחב של מחירים, בסגנונות וחומרים שונים, כך שישלימו את המראה העיצובי של החדר בו יוצבו.
  • עובדת בונוס: תגידו להתראות ליתושים – יתרון אחד נוסף של מאווררי התקרה, טמון בעובדה שביכלתם להגן עליכם מפני עקיצות היתושים. שימו לב שבלילות בהם המזגן דולק, אתם נעקצים פחות; הסיבה לכך היא הרוח שנפלטת מהמזגן, וכך גם מהמאוורר. היתושים הם חרקים שעפים לאט, כך שרוח חזקה מונעת מהם להגיע אליכם ולהפריע את מנוחתכם. ואם כבר ליהנות מלילה שקט ללא עקיצות, למה לא לעשות זאת בעזרת מכשיר חסכני?!

 

ואיפה רוכשים מאוורר תקרה?

 

כעת, אתם ודאי מעוניינים להתקין מאוורר תקרה לחדר שינה שלכם. ובכן הגעתם למקום הנכון! כל מה שעליכם לעשות זה רק לפנות אל המומחים, להסביר לכם על הצרכים והדרישות שלכם (לכמה מאווררים תזדקקו, מה גודל החדרים ועוד), והם כבר יכוונו אתכם למוצר המתאים לכם ביותר ואפילו יגיעו עד אליכם כדי להתקין לכם אותו. לכם נותר רק להתכונן לקיץ קריר ונעים!

 

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן