מבזקים

מנכ״ל חדש למשרד החינוך

ביום שבו הוצא שר החינוך גלנט מקבינט הקורונה אישרה הממשלה את מינויו של מנכ״ל חדש למשרד.

 

שר החינוך, יואב גלנט ציין בישיבת הממשלה כי "נכונו לעמית אדרי אתגרים גדולים בתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך – ובראשם פתיחת שנת הלימודים תשפ״א במועדה. בטוחני כי הניסיון המקצועי והניהולי המוכח של עמית בהובלת אנשים ובניהול תהליכים ארגוניים רחבי היקף יסייע בידו לקדם את הנושאים החינוכיים החשובים שעל סדר יומו של הציבור בישראל. הצלחתו היא הצלחת כולנו".

.

אדרי (51) בוגר תואר ראשון משולב במדעי החברה (כלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה) מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במדיניות ציבורית למנהלים מאוניברסיטת תל אביב.

.

בין יתר תפקידיו בשירות הצבאי עמית הוביל תכניות ושיטות עבודה, צוותי מומחים, תפיסות הפעלה, פיתוח של תורה מקצועית והתאמת הארגון לשינויים. לצד אלה, עסק בפיתוח של מערכי הכשרה והדרכה, ובכלל זה בהכשרה של קצינות וקצינים, קידם קצינות ושילב אותן במערך השדה.

.

עמית פרש מצה״ל בשנת 2013 בדרגת אלוף משנה לאחר 26 שנות שירות. עם שחרורו מצה"ל פנה למגזר העסקי, היה שותף להקמת חברה והוביל אותה בתור המנכ״ל. בנוסף, אדרי ביצע תפקידי ראש מטה השר בשלושה משרדים ממשלתיים – הבינוי והשיכון, העלייה והקליטה והחינוך.

.

מאז כניסתו של השר גלנט לתפקיד, מוביל אדרי את ההיערכות של משרד החינוך לפתיחת שנת הלימודים בצל נגיף הקורונה, ובתוך כך את נושא הלמידה הדיגיטלית מרחוק ואת מדיניות השר גלנט לגמישות ניהולית עבור מנהלי בתי הספר.

*

עמית אדרי: ״זו זכות גדולה בעבורי לשרת את מערכת החינוך, במיוחד בעת הזו, כאשר לפתחנו אתגרים גדולים ומורכבים. אני מודה לשר החינוך יואב גלנט על האמון, ומתחייב לעשות את המיטב להצלחת מערכת החינוך, לטובת התלמידים, צוותי החינוך וציבור ההורים".

.

עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן