מבזקים

טעויות שאתם חייבים להפסיק לבצע בדפי הנחיתה שלכם

אם יש לכם עסק מקוון או אתר אינטרנט, בוודאי כבר התוודעתם ליתרונות השימוש בדפי נחיתה. דפים אלו "קולטים" גולש שהגיע דרך קמפיין רשת מסוים בגוגל, ברשתות החברתיות או בלחיצה על באנר פרסומי במקום אחר ומציע אפשרות ספציפית לאותו גולש: מכירה של מוצר, הרשמה לשירות, השארת פרטים, צירוף לניוזלטר, רישום לקורס או אירוע ועוד. אז מה כבר יכול להשתבש בעמוד שכזה? ובכן, הכל. הנה כמה טעויות נפוצות שעסקים מיישמים בדפי הנחיתה שלהם ופוגעים לעצמם ביחס ההמרה כתוצאה מהם:

 

פנייה לכולם ללא יוצא דופן

אתם רוצים שדף הנחיתה שלכם ייצר כמה שיותר לידים או רווחים ובצדק, אבל שוכחים הרבה פעמים בדרך את הלקוח עצמו. האם ייתכן שהמוצר שלכם מתאים בעיקר לקהל מבוגר או צעיר יותר? האם עיקר הרוכשים שלכם מתעניינים בתחום מסוים? האם יש אנשים מסוימים שסובלים מבעיה שאתם תוכלו לפתור? המסקנות הללו אמורות להצביע על כיוון שיווקי ברור ועל פנייה לקהל מטרה ספציפי. אתם אמורים לדבר אל הקהל הזה באופן ממוקד דרך התוכן שבעמוד ולהפסיק להתפזר קולקטיבית.

 

גם רכישה וגם השארת פרטים וגם הרשמה לתפוצה

בכל הנוגע לתהליך בניית דף נחיתה, אין נכון יותר מהמשפט: "תפסת מרובה – לא תפסת". אתם רוצים שהגולשים יגיעו אליכם ויישמו כל מטרה קיימת, אבל בפועל איש מאיתנו לא מבצע את כל אלו ביחד, בטח שלא באותו הארגון, בטח שלא באותו הדף. הגולשים שלכם רוצים שתדברו איתם מהר וברור, שתכוונו אותם למה שרציתם ותשלחו אותם חזרה לרשת מרוצים ומחויכים. אין שום אפקטיביות בלהלאות אותם בפעולות ממושכות ובדרך כלל הדבר מסכל את המסר העיקרי שלכם ויוצר המון בלבול.

 

אינפורמציה שלא נגמרת

כמה פעמים יצא לכם לפגוש דף נחיתה שהאצבע שלכם נאלצת לגלול בתוכו עוד ועוד? ייתכן שיש לכם המון מה לומר, אבל כאן זה לא המקום. המסרים בדף הנחיתה אמורים להיות פשוטים ותמציתיים ככל האפשר, בלי לסבך. זה יפנה לכם הרבה מאוד זמן ומאמצים מיותרים וגם יגרום לגולשים לצאת מהעמוד עם טעם של עוד.

 

תסביכי אגו מיותרים

"אנחנו הכי מצוינים", "רק אצלנו אפשר למצוא את השירות הטוב בישראל", "המוצר שלנו הוא הדבר החם הבא בשוק". התיימרויות מהסוג הזה יעלו לכם ביוקר מכמה סיבות: ראשית, הם יוצרים כשל לוגי שכן אם אתם הכי-הכי טובים, אנשים היו מגיעים אליכם ולא אתם הייתם לוכדים את תשומת ליבם ברשת. שנית, מדובר בנתונים סובייקטיביים, כל עוד אין לכם הוכחה ממקור מוסמך כמו מכון מינה צמח. שלישית, האמירות הללו מתמקדות בכם ולא בגולש שאתם מעוניינים שיקנה. הוא הגיע על מנת שתפתרו לו בעיה או שתענו לו על הצורך ולכן צריך לנקות את כל מה שמקדש ומהלל אתכם ולא אותו.

ויש עוד לא מעט טעויות שארגונים ועסקים שונים מייצרים בדפי הנחיתה שלהם! מעוניינים לדעת איך לבנות דפי נחיתה מעולים ולקבל אינפורמציה חשובה לגבי פרקטיקות שיווקיות אפקטיביות? היכנסו לאתר של עדן שרעבי – שיווק בדיגיטל וגלו איך עושים את זה נכון.

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן