מבזקים

מוכנים לחופש הגדול? 3 טיפים להורים לקראת החופש הגדול

הורים יקרים, החופש הגדול הוא מלחמה, ואתם צריכים להיות החיילים שמוכנים לקראתה היטב. אם לא, תמצאו את עצמכם רק מפסידים (כסף, זמן, ימי עבודה, השפיות שלכם והרשימה עוד ארוכה). בהתאם לכך, חיילים, וכמו כל דבר בצה"ל, הכנו לכם שלושה יעדים, שאם תעמדו בהם החופש יעבור בשלווה ובכיף. לא תעמדו בהם – תעלו למשפט. לא אצלנו, חלילה, אצל הילדים שלכם. שזה הרבה יותר מפחיד. קדימה צאו לדרך!

 

תעסוקה מלאה, מפורטת ונטולת התנצלויות ותירוצים

 

רוצים לצלוח את החופש הגדול ולצאת ממנו בלי כדורים פסיכיאטרים? אתם צריכים לוח וגיר (או יומן ועט, באמת, אנחנו קצת דרמטיים מדי היום), ולהתחיל לתכנן את האירועים שאתם יכולים ללכת אליהם, האירועים שאולי תלכו אליהם ואת אלה שאתם מעמידים פנים שתלכו אליהם. זה יאפשר לכם להתכונן כראוי. אם למשל יש פסטיבל מוזיקה שאפשר לבוא עם הילדים (כי למה לא לבאס לאחרים את החיים אם אפשר?) צריך לרכוש כרטיסים מראש. כדאי לסמן גם אירועים קטנים יותר, שיתנו עוגן ליום של חופש, שכידוע נמרח מאה שעות מהבוקר עד הערב. למשל, אם יש שחיית לילה בבריכה, אם יש יום הולדת לאחד החברים של הילדים (אירוע כל כך חגיגי שכדאי לשלוח את כל הילדים שלכם אליו, כן גם את התינוק בן השלושה חודשים) – ועוד. כדאי לחשוב על למשל סרט פעם בשבוע (נצלו את כל מועדוני הלקוחות שלכם, אחד ועוד אחד וכדומה), יציאה לפארק מים או ללונה פארק, רכיבה על סוסים ועוד. הרעיון הוא שאם נכתוב הכל, זה יראה לנו יולי אוגוסט די מלאים בהתרחשויות, וזה קצת ירגיע את הפאניקה שתשתלט עלינו ללא ספק למראה אוקיינוס הזמן שמשתרע מולנו מהראשון ליולי. זה גם יתן תשובה טובה לילדים שיתלוננו על שיעמום. אפשר יהיה להפנות אותם שיראו שהכיף בוא יגיע. מתישהו.

 

הכנת כל מה שצריך לטיולים על מנת שיעברו בשלום

 

טוב, אתם כבר יודעים בשלב זה לאן תיסעו בקיץ, עם מי ומתי (ואם אתם לא יודעים, כדאי שתדעו). אם תכננתם טיול לחו"ל אשריכם, הנה כמה ימים שלגביהם לא תצטרכו כל כך להתאמץ ויש מצב שגם תצליחו ליהנות. לגבי טיולים בארץ, צריך לתכנן את זה היטב. קודם כל, בחרו מסלול עם הרבה מים, ואם אפשרי גם צל. ילדים ושרב זה מתכון לקיטורים ומעבר לזה, זה גם עלול להסתיים לא טוב בריאותית. אז תכננו טיול מגניב לאחד מהאגמים היפים בארץ (טוב, נו. הכינרת). אם אתם הולכים על מסלול של קמפינג נסו להתחשב בכל הגילאים שמצטרפים אליכם, כדי שגם התינוק הבכיין וגם בן העשרה הנרגן לא ימצאו את עצמם חלילה במצב בו הם, השם ישמור, מחייכים או משהו כזה. טיפ נוסף: בדקו מה מצב הביטוח המקיף לרכב שלכם. האם הוא בתוקף, מה בדיוק הוא כולל, מה הוא לא כולל, וכמה אתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, כשאתם נוסעים לטיול של כמה ימים באוטו. אם הביטוח שלכם נקרא מקיף אבל הוא לא ממש נותן לכם מענה איכותי במקרים בהם אתם עלולים להיות זקוקים לו, החליפו ביטוח. זאת לא חתונה קתולית, לידיעתכם. בהזדמנות זאת גם תבדקו מה מצב האוטו עצמו: בלמים, אורות, שמן מים וכדומה. נכון שאתם רוצים הרפתקאות, אבל להיתקע באמצע שום מקום זה פחות אדרנלין ויותר עצבים.

 

שריון של כל מי שאי פעם פגשתם במקרה לשמירה על הילדים

 

תראו, עכשיו זה לא הזמן להיות ממש בררנים. יש לכם עבודה. לילדים אין. יש לכם תעסוקה. לילדים אין. מישהו פה חייב לוותר. אלה כנראה יהיו ההורים שלכם, או הדודים שלכם, או החברים שלכם שפעם אמרו לכם שהילד הצעיר שלכם ממש מתוק. זה הזמן להחזיר להם מחמאה. "לפני שלוש שנים אמרתם שהוא מתוק, אז הנה, קחו אותו לשבוע. ביי. לא לא לא אנחנו לא שומעים כלום והנייד שלנו מנותק תיהנו ביי". פזרו את הילדים בין כל מי שמוכן לשמור עליהם לילה, השאירו אותם לשבוע והעמידו פנים שאתם מאושפזים בבית חולים. אם צריך, זייפו את מותכם לשבוע. ואם אתם מזועזעים נסו לדמיין את פניו של הבוס שלכם, כשאתם אומרים לו שגם היום לא תוכלו לבוא לעבודה.

 

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן