מבזקים

אוסף תגובות של הלוזרים

אז מה אומרים המפסידים? מקשקשים עצמם לדעת בתקווה לסבב בחירות נוסף שבו התוצאות יהיו אפילו גרועות מן הבוץ שבו שקעו עתה.

 

המפסיד הבעייתי ליברמן:

 

"אין גוש ימין, יש גוש חרדי-משיחי. נעשה הכל כדי למנוע בחירות רביעיות. נכריע לכאן או לכאן", דברי ליברמן.

 

.

"כפי שהתחייבנו לבוחר, נעשה הכל כדי למנוע בחירות רביעיות. אנחנו מתכוונים להכריע לכאן או לכאן". לדבריו, "אנו נקבל את ההחלטות בהתאם לטובת ישראל ובהתאם להתחייבויות שלנו לבוחר".

.

עמיר פרץ: ״לפרוש? מה פתאום? לא עולה על דעתי״.

.

 

עופר שלח, הוא הגורם המרכזי המונע מיאיר לפיד להיות פוליטיקאי ריאלי הפועל במסגרת המציאות הפוליטית האפשרית והמעשית במקום לחלום באספמיה  היום היה לגאון בעיני עצמו שלח מה לומר:

.

 "צריך להקים אלטרנטיבה שלטונית שלא מבוססת רק על כך שראש הממשלה עומד למשפט. כחול לבן הצליחה להקים אלטרנטיבה מבנית, וצריך לצקת בה תוכן ומהות. הניסיון להיות כמו הליכוד רק נקי כפיים – לא צלח".

.

שלח פסל את האפשרות שחברי כנסת מכחול לבן יעברו לליכוד: "החוק אומר שמי שמצביע בניגוד לעמדת סיעתו בהצבעת אי אמון בממשלה לא יכול להיות חבר במפלגה אחרת". חבר הכנסת מכחול לבן הוסיף: "נתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה באפריל או בספטמבר, והתוצאה עכשיו עלולה עוד להיות יותר גרועה מבחינתו".

.

 

המפסיד מנצח הגדול הוא הגוש הערבי שצבר כוח חסר תקדים.

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה: "אני רוצה לברך את הציבור שלנו, גם הערבי וגם הרבה מהציבור היהודי שתמך ברשימה המשותפת. אנחנו עומדים על 15, זה ההישג הפרלמנטרי הגדול היותר אי פעם מאז 1949 – הישג מטורף".

.

 

הגוש הערבי לא רק מנצח אלה נותן לבני גנץ גט סופי:

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה:

"לי לא יהיה שום קשר עם גנץ. אם הוא רוצה הוא יכול להתקשר אליי. המלצנו עליו בפעם הקודמת לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן. במפלגת כחול לבן יש לא מעט גזענים כמו האוזר והנדל. אנחנו לא רוצים שום קשר עם כחול לבן לאור הקמפיין הגזעני שלהם", דברי איימן עודה.

.

עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן