מבזקים

בולדוזר פיתוח – עבודות תשתית ועפר

כל פעולת בנייה מבוססת על עבודה מקדימה הנקראת – עבודת עפר. פעולה זו מהווה חלק משמעותי ביותר מהבניה עצמה, ומשום כך מומלץ לכם לבחור קבלן עם ניסיון שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. חברת בולדוזר פיתוח – עבודות תשתיות ועפר, מסבירה לכם כיצד לבחור קבלן לעבודות עפר.

 

קצת על עבודות עפר

כפי שציינו, עבודות עפר הן למעשה השלב המקדים להקמת כל מבנה שהוא. מטרת עבודות אלו היא בצורה הכי פשוטה – להכין את התשתיות והקרקע שלכם על מנת שתוכלו להתקדם בתהליך הבנייה לשלבים הבאים. מה כולל עולם עבודות העפר? בפועל, תחומים רבים: בנייה תת-קרקעית, מדרכות וכבישים, טיפול במערכות הביוב, הניקוז ועוד. במהלך העבודה עצמה אנו אחראים גם על פינוי קרקעות, חפירה וקידוח והזזה של סלעים וחולות.

 

איך לבחור קבלן עבודות עפר?

כשם שמנצח מנהל את מקהלה מתחילת הקונצרט עד סופו, באותה מידה אתם צריכים לחפש קבלן אחראי שינצח על בסיס הפרויקט מתחילתו ועד סופו. שכן כאמור – עבודות העפר הן השלב הראשון של כל פרויקט.

עניין נוסף אליו כדאי שתשימו לב הוא – לוח הזמנים. אנו ממליצים לכם לבחור קבלן שמתחייב לעמוד בלוח הזמנים הנדרש, ללא בעיות וללא עיכובים. עיכוב שכזה עלול לעכב את הפרויקט כולו – מה שלא כל כך מומלץ עבורכם.

 

ציוד מתקדם, מקצועיות ובטיחות

עולם עבודות העפר הוא עולם מסיבי הדורש כלים כבדים, כגון: מחפרים, מנופים, טרקטורים, בובקטים ועוד. תחום זה חשוב אף הוא – אנו ממליצים לכם לבחור בחברה שבמהלך עבודתה משתמשת בכלים חדישים ומקצועיים, כאלה שמספקים תוצאות מקסימליות ומייעלים את הליך העבודה משמעותית. מלבד זאת, כלים ישנים עלול להוות סכנה של ממש ולפגום בבטיחות של העובדים.

באותו עניין, חשוב לזכור שאתר הבניה איננו מקום בטוח. על מנת ליצור מסגרת בטיחותית כמה שניתן חשוב לבחור בקבלן שהנושא קרוב לליבו והוא דואג להקפיד על נהלי הבטיחות. באתר הבניה קיימים כלי הנדסה גדולים, בורות חשופים ואפשרויות רבות לנזקים שונים. קבלן עבודה שלא מקפיד על בטיחות עובדיו – יוצר סביבת עבודה בלתי בטוחה.

 

בולדוזר פיתוח – קצת עלינו

חברת בולדוזר פיתוח – עבודות תשתיות ועפר, זהו למעשה עסק משפחתי עם ניסיון של 40 שנה בענף הבנייה והפיתוח. החברה מתמחה במגוון שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים. בולדוזר פיתוח שמה לעצמה את המקצועיות, שירות הלקוחות והטיפול המסור בלקוחותיה לדגל החברה. הלקוחות החוזרים והממליצים יעידו כאלף עדים על כך.

אווירה משפחתית וחמה, תחושת שייכות, טיפול אישי ומקצועי, מחיר נוח וישרות, אלה הם רק חלק מעקרונות החברה שמניעים אותה מזה שנים רבות; והם אלה שמעמידים את מערכת שירות הלקוחות שלנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ.

בולדוזר פיתוח – מובילים, מתחדשים ומאפשרים לכם להאמין שחלומות אכן יכולים להתגשם.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן