מבזקים

מיקי זוהר: צפויה קפיצה במספר המתים

מהומה בוועדת החוקה: ח"כ מיקי זוהר: "לא ניתן לסיים את החוק היום ללא הסכמת האופוזיציה; מקבלים מסרים שאם אלפים יבואו לבלפור, אלפים יתפללו ביום כיפור"; ח"כ אלי אבידר: "אל תשחק במוות של אנשים"*

.

*יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) בפתח הדיון:* "אין אפשרות לסיים את החוק היום הכנסת ללא הסכמת האופוזיציה. אתמול נערכו מעל 60 הלוויות של חולי קורונה. אנחנו לקראת קפיצה משמעותית בתמותה ומקבלים מסרים שאם יבואו אלפים לבלפור, אלפים יבואו לבתי הכנסת להתפלל בכיפור. כל מי שטוען שזה שטויות יישפט בבית דין של מעלה. יש מי שרוצים שההפגנות יימשכו כי זה מגביר את התמותה. אם החוק לא יעבור ובימ"ש העליון יקבל החלטה שהוא לא מאשר את התקנות לארבעה ימים יתרחש פה אסון אפידמיולוגי שלא חלמנו."

.

*ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) התפרץ לדבריו:* "מאיפה הבאת את זה? אל תשחק במוות של אנשים. אתה חולה נפש".

*ח"כ זוהר הגיב:* "אל תהיה טיפש".

.

*ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד תל"ם):* יו"ר הקואליציה הוא גיבור של רפש, מטיח האשמות דמגוגיות מופרכות. העובדה היא שהסגר לא תלוי בחוק שלפנינו. לומר זאת זו רעות והבל רוח. הציבור עוד עלול להתבלבל מדברי הבלע האלו. הסגר ייכנס ב-14:00 והכלכלה תושבת".

 

ועכשיו לדברים של בוגי יעלון לפני יום הכיפורים:

‏אזרחי ישראל, אחרי שהנאשם קבע שאתם אשמים בקטסטרופה ובמחדל שלו, תבדקו היטב את הנחיות ה״פייק סגר״ שהוא כפה עליכם, ותראו שחוץ מהגבלות לא דמוקרטיות על המחאה נגדו – הכל נשאר כמעט אותו דבר. הנאשם לא מטפל במחדל – הנאשם מטפל בסתימת פיות. לא תהיה מחילה על כך. חתימה טובה.

 

 

.

 

 

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן