מבזקים

המנדט עבר ללפיד שמזדרז להקים ממשלת רוטציה עם בנט

הנשיא ריבלין החליט, לאחר ששמע את נציגי הסיעות השונות החליט לא להתמהמה ולהטיל מיידית על יאיר לפיד לנסות להרכיב מנשלה חדשה. לפיד קיבל 60 תומכים בהם של הרשימה המשותפת ותקווה חדשה של גדעון סער.

לפיד ובנט צפויים ללבן עם שותפיהם, סער, ליברמן, גנץ, מיכאלי והורוביץ את הפרטים האחרונים בהם חלוקת התיקים. חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כי בהחלט אפשרי מצב שחמישה משדת חברי המדותפת יהיו חחק מן הקואליציה בדרך זו או אחרת.

 

הנשיא אמר כי על בסיס ההמלצות שקיבל הוא מעניק ללפיד את המנדט בין שיהיה ראש ממשלה ראשון ובין שאחר יתחיל במשימה והוא יהיה ראש ממשלה חליפי שכן החוק מאפשר זאת

ונפתלי בנט האשים את נתניהו במצב שנוצר והדגיש שפניו לממשלת שינוי שתסלק את משפחת נתניהו מבלפור: "עשינו ביממה האחרונה ניסיון אחרון לממשלת ימין ונתניהו טרק עלינו את הדלת". בנט הוסיף בהצהרה שמסר כי "יש שתי אופציות – לדהור לבחירות או להקים ממשלת חירום רחבה שתוציא את העגלה מהבוץ".

החרדים הזדרזו לדחות את קריאת בנט להצטרף לקואליציה

*יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה להצהרה של נפתלי בנט:
״את כל הדברים שבנט אמר אפשר גם לומר על ממשלה מהימין, הרי לא לנו ולא להם יש 61 מנדטים להקמת ממשלה. אף אחד לא טיפש, בנט מהרגע הראשון העדיף ממשלה עם לפיד ולא עם נתניהו. אני דוחה את הזמנתו להצטרף לממשלה כזו, לא. תודה״.

. רמי יצהר Rami Yitzhar

 

בשורה מ״עניין מרכזי״: הורידו חינם את האפליקציה שלנו בגוגל פליי לאנדרואיד ‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.centralnilinterest

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן