מבזקים

איזה מוצרי ספיגה למבוגרים לבחור?

סוגים שונים של מוצרי ספיגה מאפשרים למבוגרים לשמור על איכות חיים ולהתמודד עם בריחת שתן בדרגות חומרה שונות. במאמר הבא נסביר לכם איך לבחור אותם ועל מה לשים דגש

 

מבוגרים מעל גיל 55 נמצאים בסיכון מוגבר לסבול מבריחת שתן בדרגות חומרה שונות. בריחת שתן עלולה להחמיר על רקע דלות, נטילת תרופות וצריכת מזון ומשקאות שמגרים את שלפוחית השתן ולעיתים היא מופיעה בגלל גורמים קבועים יותר. בגיל מבוגר למשל מדובר בבריחת שתן שנובעת מהיחלשות של רקמות תומכות, שרירים ורקמת חיבור ועייפות מצטברת בגוף.

 

עם זאת, המודעות הגבוהה לבריחת שתן מאפשרת למבוגרים להכיר מוצרי ספיגה שיכולים לסייע להם באופן מיידי. מוצרי ספיגה למבוגרים משפרים את איכות החיים ואת תחושת הביטחון כי הם נראים כמו תחתונים לכל דבר, אך מותאמים למבנה גופם של גברים ונשים. כמו כן, מוצרי הספיגה זמינים בגדלים, צבעים ודגמים שונים והם מסוגלים לספוג כמות גדולה של שתן בלי לגרום לתחושת חוסר נוחות או ריח לא נעים.

 

כך תמצאו את המוצר שמתאים לכם

 

השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את מוצרי הספיגה המתאימים מבין ההיצע הקיים. בשלב הראשון כדאי לעבור הערכה רפואית מקיפה, לזהות את שורש הבעיה ולהציע טיפול מתאים. בהקשר הזה חשוב להזכיר שמוצרי הספיגה לא מתמודדים עם הגורמים לבריחת שתן, אלא רק מאפשרים תפקוד יום יומי תקין בנוכחות התופעה.

 

לאחר הערכה רפואית מקיפה ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין סוגי מוצרי הספיגה הקיימים. ברשימת המוצרים נמצא למשל תחתונים למבוגרים, מכנסונים למבוגרים, חיתולים למבוגרים ועוד. כל מוצרי הספיגה פועלים בשיטה דומה ויש להם מטרות זהות, אך הרבה תלוי בהתאמה אישית למבנה הגוף ולצרכי המשתמש.

 

חיתולים למבוגרים לדוגמא נחשבים למוצרי הספיגה הטובים ביותר בגלל יכולת הספיגה שלהם. הם מתאימים לבריחת שתן יומית, לדליפה כבדה ולשימוש לילה. יש בהם סיבים פולימריים ורובם מרופדים בנוחות גם לשימוש מתמשך. מנגד, מבוגרים שסובלים מבריחת שתן קלה יכולים להשתמש בתחתונים סופגים: הם עוזרים לשמור על ניקיון, אלסטיים וגמישים ומבטיחים עמידות גבוהה.

 

מהם תחתוני לילה?

 

אפשרות אחרת שרלוונטית עבור מבוגרים שסובלים מבריחת שתן היא להשתמש בתחתוני לילה. אלו מוצרי ספיגה מעולים לשעות הלילה בגלל התאמה נוחה וקלות שימוש, מה גם שהם מהווים אלטרנטיבה לחיתולים סטנדרטיים. הסיבה היחידה להשתמש בהם רק בלילה היא גודל החיתול והעובדה שקשה להסתיר אותו מתחת לבגדים הרגילים.

 

לבסוף, ישנם מוצרי ספיגה עם רפידות לבריחת שתן ופדים שאותם מכניסים לתוך התחתונים הרגילים. אלו סופגני בריחת שתן שמיועדים לגברים ולנשים והם מתאימים בעיקר לדליפת שתן קלה עד בינונית. ההמלצה היא להשתמש במוצרי ספיגה כאלה רק אחרי טיפול בבריחת שתן, שינוי בריאותי באורח החיים ותרגול פעילות גופנית לחיזוק שרירי רצפת האגן.

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן