מבזקים

נפטר קפטן בית״ר ירושלים לשעבר

מי שליהטט על הקווים בשנות החמישים והשישים נחשב לשחקן נשמה, שיחק לאורך כל הקריירה אצלנו ואף כבש שער אחד, הלך לעולמו. נכדו: "היה אריה על המגרש, וחבר של כולם מחוצה לו"
.

השם חי מזרחי אמנם לא מוכר לרוב אוהדי בית"ר ירושלים, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. להזכיר ולהעלות על נס את הזיכרון של אחד השחקנים המוכרים של שנות ה-50 ושנות ה-60, שאף שימש כקפטן הקבוצה בגאווה גדולה.

.

מזרחי נולד ב-1936 וגדל בירושלים, ולאחר שכשרונו התגלה, עלה לקבוצה הבוגרת של המועדון בשנת 1953/1954, כשהוא בעיקר זכור לשחקני ההתקפה של היריבה, אשר, איך נגיד זאת בעדינות, לא התקבלו יפה כשניסו להגיע לשער שלנו. מזרחי רשם כ-229 הופעות במדי בית"ר ירושלים, רובן ככולן בתפקיד המגן השמאלי.

.

משפחתו של חי, אשר זכה לטקס הוקרה מהמועדון לפני מספר שנים, כתבה לזכרו: "בצער וכאב נפרדנו מאיש טוב, אוהב בריות, צנוע, נאהב, חייכן ושמח, עוד אחד מדור הנפילים שהולך ונעלם. אדם שהתחנך על תורת זבוטנסקי וכששר את המנון בית״ר, דמעות זלגו מעיניו. שחקן נשמה שנלחם על המגרש כאריה עבור סמל המנורה, אך מחוץ למגרש התחבק והתנשק עם היריבים הספורטיביים והפוליטיים, כאחים. כי ככה חינכו אותם, אהבת אדם באשר הוא אדם. נוח על משכבך בשלום, כבר מתגעגעים".

.

עניין מרכזי

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן