מבזקים

נתניהו מתריע: צפוי זינוק בחולים הקשים

במשרד הבריאות, בבתי החולים ובצבא נכנסו לכוננות עליונה, זאת על רקע החשש כי כבר בימים הקרובים צפוי זינוק משמעותי במספר החולים הקשים והמונשמים.

נתניהו נקב במספר של 1,500 חולים קשים זאת בשעה שבשבועות האחרונים דובר על המספר 800-900 חולים קשים ומונשמים העלולים להביא את בתי החולים לקריסה מעשית שתביא גם לזינוק התמותה. במוצאי כיפור התקרב מסםר החולים הקשים ל-800.

 

שר הביטחון גנץ אמנם הורה לצבא להיערך להקמת בית חולים שדה שתכליתו קליטת חולים עד מצב בינוני. אלא שבית החולים איכילוב התל אביבי מערים קשיים ומסרב לשתף פעולה עם הקמת בית החולים הזה בתחומו. יצויין כי הפרוייקטור גמזו הגיע לתפקיד מתפקיד מנהל איכילוב ולתפקיד זה הוא צפוי לשוב עם סיום תפקידו בקרוב.

 

*משטרת ישראל המשיכה בפעילות מבצעית במתכונת מוגברת ומותאמת במהלך יום הכיפורים תשפ״א לשמירת שלום הציבור, בטחונו ובריאותו במסגרת מבצע ״אחריות מנצחת״.

מאז אתמול 27.09.20 (במהלך כל היממה) ועד היום בערב (28.09.20 בשעה 17:00), ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ 3,922 דו״חות בגין ההפרות השונות של תקנות המאבק בקורונה, מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה (2,789 דו"חות), ובהם גם 968 דו״חות בגין אי עטיית מסיכה, 44 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, וכן 60 דו״חות בגין שהייה במקום פתוח לציבור ובבית עסק שפעילותו נאסרה או שהייה בחוף הים בניגוד לתקנות.

*

רמי יצהר

Rami Yitzhar

עניין מרכזי

 

שתפו את המאמר

הורידו עכשיו את האפליקציה שלנו בחינם!

ותהנו ממגוון תכנים בזמן אמת לנייד שלכם

דילוג לתוכן